סייר
 
אפשריות
Rss קטגורייות

תקלות נפוצות ובדיקת התמיכה בתוסף ווקומרס WOO

מספר מאמר: AA-00481 צפיות: 344 נוצר: 20/07/2017 09:01 עדכון אחרון: 20/07/2017 09:05 0 דירוג/ מצביע


תקלות נפוצות ובדיקת התמיכה בתוסף ווקומרס WOO

כאשר לקוח פונה לתמיכה עם תקלה בתוסף ווקומרס של וורפרס מול קארדקום

ראשית יש להנחות את המתכנת/בעל העסק - לעדכן את התוסף וגם לעדכן את הווקומרס עצמו לגירסא האחרונה ביותר !

אם הלקוח לא ביצע את השידרוג לגירסאות החדשות ביותר - אין טעם להעביר את הלקוח לתמיכת מתכנתים ולפיתוח.


עידכון הוורומרס עצמו :

בדיקה ברשימת תוספים האם ה ווקומרס דורש שידרוג:


עידכון התוסף של קארדקום:

יש לעדכן את התוסף לפי מה שיש במאמר שלנו  ( הקובץ מתעדכן הרבה לאחרונה )

http://kb.cardcom.co.il/article/AA-00359/0/


לפי המאמר

לשים לב לפרמטר החשבוניות ולסמן בהתאם:

הבררית מחדל הוא תמיד להפיק חשבוניות , אבל יש לקוחות מול קארדקום שלא רכשו את מודול החשבוניות/מסמכים - לכן יש לבדוק מי הלקוח לפי מספר המסוף ולבדוק אם יש חשבוניות.


יש לבדוק את תקינות המספר טרמינל והיוזר API









הערות
  • אין הערות למאמר זה.
תמיכה 03-9436100
כל הזכויות שמורות לחברת קארדקום בע"מ