סייר
 
אפשריות
Rss קטגורייות

פעולות : עדכון תוקף אסימון

מספר מאמר: AA-00355 צפיות: 4464 נוצר: 28/04/2013 13:36 עדכון אחרון: 18/11/2019 10:31 0 דירוג/ מצביע

פעולות : עדכון תוקף אסימון.

בעת יצירת אסימון , המערכת אישורית זהב שומרת את האסימון עד תוקף הכרטיס , אלא אם התבקש אחרת בעת יצירת האסימון.

שימושים אפשריים:

  1. במידה ומחזיק הכרטיס חידש את הכרטיס אך לא החליף אותו ניתן לבקש מהמערכת להאריך את זמן שמירת האסימון לתקופה ארוכה יותר.
  2. במידה ואין חובה של תוקף הכרטיס בעת החיוב מול חברת הסליקה (בדרך כלל במסוף הוראת קבע )  ניתן להקפיץ את האסימון ב 3 שנים קדימה ברגע שפג תוקפו. בדרך כלל מבצעים זאת אוטומטי בעת חיוב האסימון שמתקבלת שגיאה 8001.(מקפיצים ומחייבים שוב )

מערכת הסליקה תומכת בשתי סוגי ממשקים , Name To Value  ו  Web Service. טבלת הפרמטרים זהה לשתי סוגי הממשקים.

1. Web Service

כתובת ה Web Service היא : https://secure.cardcom.solutions/Interface/BillGoldService.asmx
הפונקציה שיש להשתמש לשם עדכון תוקף האסימון  היא : ExtendCardToken

ראה בהמשך טבלאות פרמטרים לעברה וקבלת תשובה.


2. Name To Value

כתובת Name To Value היא:https://secure.cardcom.solutions/Interface/ExtendCardToken.aspx

הערות ל Name To Value :

  1. התשובה המתקבלת היא במבנה :Param=Value&Param2=Value2&Param3=Value3.
  2. הפרמטרים המועברים למערכת אישורית זהב אינם Case Sensitive  לדוגמה : הפרמטר terminalnumber זהה לפרמטר TerminalNumber.

ראה בהמשך  טבלאות  פרמטרים לעברה וקבלת תשובה.



    3. טבלת פרמטרים להעברה לעדכון תוקף אסימון:

    פרמטר תיאור ערכים אפשריים לדוגמה
    terminalnumber מספר מסוף 1000
    userName שם משתמש לממשקים TestUser
    userPassword ססמה לממשקים password
    token    האסימון להאריך AA-BB-CC
    newYear    עדכון לשנה YYYY 2012
    newMonth    עדכון לחודש

    דוגמא :

    https://secure.cardcom.solutions/Interface/ExtendCardToken.aspx?terminalnumber=1000&userName=userAPI&userPassword=passAPI&token=4cf8e168-261e-4613-8d20-000332986b24&newYear=2021&newMonth=08


    5. טבלת פרמטרים התשובה המתקבלת :

    פרמטר תיאור ערכים אפשריים לדוגמה
    ResponseCode קוד תשובה המקבל. 0 - תקין , אחר שגוי 
     Description תיאור התשובה , במידה ומתקבל שונה מ-0 יש לבצע רישום והתראה למנהל המערכת תקין 
     
    הערות
    • אין הערות למאמר זה.
    תמיכה 03-9436100
    כל הזכויות שמורות לחברת קארדקום בע"מ